Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον υπάρχει συμφωνία με τη Grifon και αναγράφεται στο τιμολόγιο, ή αν το προϊόν είναι ελαττωματικό από την κατασκευή του.
Έλεγχος ποιότητας πραγματοποιείται σε όλα τα προιόντα πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας.
Επιστροφές πραγματοποιούνται σε περίπτωση υπαιτιότητας της εταιρίας μας (στάλθηκαν λάθος ή είναι ελαττωματικά προιόντα).
Οι πελάτες οφείλουν να γνωστοποιήσουν την πρόθεση τους για την επιστροφή και να γίνει δεκτή από τη Grifon.
Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής προϊόντων μόνον αν αυτά βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία στάλθηκαν, στη συσκευασία τους. Πρέπει να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα επιστροφής.
Τα έξοδα επιστροφής προϊόντων με οποιοδήποτε μέσο μεταφοράς δεν καλύπτονται από την Grifon.
Εξαιρείται η περίπτωση υπαιτιότητας της Grifon.
Η απώλεια, βλάβη ή καταστροφή των προϊόντων κατά την μεταφορά είναι ευθύνη του πελάτη .
Χρηματική επιστροφή της αξίας των προϊόντων είτε η αντικατάσταση τους ολοκληρώνονται εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από την Grifon με την προϋπόθεση ότι υπάρχει η παρακαταθήκη του προϊόντος στην περίπτωση της αντικατάστασης.
Στην περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων ,που ευθύνεται ο πελάτης ,επιβαρύνεται με ποσοστό 20% της αξίας της επιστροφής . Οι λόγοι είναι οι εξής: (εργατοώρες προσωπικού, συσκευασίας, έλεγχος και επανατοποθέτηση).